Stara mądrość mówi, że kiedy odkryjemy, że koń, na którym jedziemy padł, najlepszym wyjściem jest z niego zsiąść.
Jednakże w biznesie znane są również inne strategie.... Między innymi:
- Kupno mocniejszego bata.
 - Zmiana jeźdźca.
 - Zapewnienia typu "Zawsze jeździliśmy w ten sposób na tym koniu."
 - Zwołanie komisji do zbadania konia.
 - Organizowanie delegacji mających na celu sprawdzenie, jak gdzie indziej
 - jeździ się na martwych koniach.
 - Opracowanie standardów dotyczących jazdy na martwych koniach.
 - Zatrudnienie psychologa mającego przywrócić martwemu koniowi chęć do jazdy.
 - Szkolenie dla pracowników, mające podnieść ich zdolności jeździeckie.
 - Analiza sytuacji martwych koni w dzisiejszym otoczeniu.
 - Zmiana norm, która sprawi, że koń nie zostanie uznany za martwego.
 - Zatrudnienie podwykonawców mających ujeżdżać martwego konia.
 - Zebranie wielu martwych koni dla zwiększenia szybkości.
 - Ogłoszenie, że żaden koń nie jest zbyt martwy.
 - Przeznaczenie dodatkowych środków na zwiększenie wydajności konia.
 - Przeprowadzanie analizy rynku mającej wykazać, czy podwykonawcy mogą ujeżdżać tego konia taniej.
 - Kupno produktu mającego sprawić, że martwy koń będzie biegał szybciej.
 - Ogłoszenie, że koń jest teraz: lepszy, tańszy i szybszy.
 - Przeprowadzenie badań nad sposobami wykorzystania martwych koni.
 - Dostosowanie wymagań wydajności dla koni.
 - Ogłoszenie, że przy produkcji tego konia, koszt był zmienną egzogeniczną.
 - Uznanie obecnego stanu konia za standard.
 - Awansowanie tego konia na stanowisko kierownicze.
 
Źródło nieznane.
Zdjęcie: jurek d., Flickr.com, CC
Kategorie
          
      - Zaloguj się aby dodawać komentarze